جوانسازی واژن با لیزر

روش های جوانسازی واژن
روش های مختلفی برای جوانسازی واژن وجود دارد که بر اساس مشکلات واژن و تشخیص پزشک شما قابل انتخاب می باشد. جوانسازی واژن با لیزر ، تزریق چربی و فیلر یکی از روش های متداول جوانسازی واژن است. در ادامه به صورت مفصل به روش های جوان سازی واژن می پردازیم.

جوانسازی واژن با لیزر ژولیت
لیزر ژولیت یکی از لیزرهای جوانسازی واژن می‌‌باشد که با تحریک کلاژن‌سازی و افزایش خونرسانی واژن، سبب ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده می‌شوند.لیزر ژولیت را باید طی چندین جلسه ادامه داد تا بتوان بهترین نتیجه را از آن‌ها گرفت. شما می توانید با مراجعه به بخش لیزر ژولیت با مزایای و معایب این لیزر و کاربرد های آن آشنا شوید.

کی از فعالیت‌هایی که توسط متخصصین زنان وزایمان و جراحان زیبایی زنان انجام می‌شود، جوان‌سازی واژن است . جوانسازی واژنجوانسازی واژن از جمله اقداماتی است که در جهت ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده و قدیمی انجام می‌شود. واژن این استوانه تو خالی، در حفظ بقای انسان‌ها و تولید مثل نقش بسزایی دارد.

جوانسازی واژن با استفاده از لیزر
جوانسازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ انجام می شود که به طور اختصاصی برای مخاط واژن تولید شده است. لیزر مونالیزا تاچ مشکل کاهش استروژن در بافت واژن را که معمولا پس از یائسگی و زایمان رخ می دهد، با فعال سازی دوباره کلاژن جدید و بازسازی حالت واژن سالم، حل می کند.

مزایای اصلی جوان سازی واژن با استفاده از لیزر مونالیزا تاچ
• درمان سریع تقریبا 15 دقیقه ای در هر جلسه
• عدم نیاز به بیهوشی
• حداقل عوارض و بدون ریسک
• بهبود سریع و دائمی علائم در اکثر زنان
• عدم نیاز به استراحت پس از درمان
• مناسب برای تقریبا تمام زنان به خصوص بیمارانی که درمان هورمونی برایشان ممکن نیست مانند بیماران سرطانی

آیا جوانسازی واژن با لیزر واژینال به مشکلات دیگری غیر از یائسگی کمک می کند؟
• درمان آتروفی واژن ناشی از زایمان
• درمان شلی بافت واژن
• درمان مقاربت دردناک ناشی از پارگی پرینه در حین زایمان
• درمان بی اختیاری ادرار
• کاهش سرعت پیر شدن مخاط واژن در حین حفظ عملکرد آن

جوانسازی واژن

آیا جوانسازی واژن درد دارد؟
درمان محیط داخلی بافت واژن بدون درد است. ممکن است پس از درمان احساس ناراحتی بسیار کمی برای سه تا هفت روز وجود داشته باشد که معمولا به راحتی توسط مسکن های خفیف قابل کنترل است.

چند جلسه درمان مورد نیاز است؟
اکثر زنان پس از جلسه اول احساس بهبود زیادی می کنند اما بهترین نتایج در طی سه جلسه در طی دو ماه به دست می آیند.

مطب مجیدیه شمالی
مجیدیه شمالی، شمس آباد، خ ریحانی(شهید محمدی)، چهارراه قلیچ خانی، ساختمان ریحانی، پلاک ۵۱ ، طبقه اول، واحد ۴
مطب میدان خراسان
میدان خراسان، خیابان طیب نبش قاسم مهاجر، طبقه بالای داروخانه دکتر شعبانی